Saturday, November 28, 2009

Mak Hayam Kembali Lagi U allz...

Hai... kali ni mak hayam nak story ttg sekor gay India tua yg very the u allz...

jadi kpd teruna2 yg sygkan nyawa anda hati2 la bila stop kat r&r LDP kat Sg Penchala tu... ada sekor India GAY tua yg x sedar nak mati dok lepak kat situ tunggu jantan2 gebuzz... mulanya aku tak la perasan sgt beruk ni... tapi tiap2 kali aku stop situ mesti dia ada... tak kisah la pagi2 buta, tgh hari tgh rembang, mlm pon ada... mslhnya dah la lepak kat tnds... takde tmpt lain ke nak lepak... mat indon pon lepak Puduraya tau tak...

yg tu ok lagi... aku tak syak ape2 lagi... tp pd satu hari u allz... dia ikot masuk toilet... aku saje biar pintu toilet tak rapat nak tgk ape dia buat... tgk kat cermin, dia dgn muka desperate, siap sikat misai lagi usha kat tmpt toilet aku... mmg hangin la satu bdn u allz... tiba2 je aku kuar dari toilet kelam kabut dia cover baik punyer...

jd, moral dari story ni hati2 la kat r&r tu kalo singgah nanti yewp... sbb kdg2 sblh malam mesti byk kete dgn jantan2 ayu... aku rasa situ mmg pot lelaki songsang...

ok la..sehingga ketemu lagi... TATA!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails