Tuesday, December 1, 2009

Pam Kumpul Menang

Seman dan Saedon sedang berbual2 di sebuah warung kopi sambil bermain dam.

Seman: Don, ko penah try tak tu pertandingan yg kat stesen minyak tu.
Saedon: Pertandingan ape, Man?
Seman: Ala, Pam Kumpul dan Menang tu.
Saedon: Tak penah lak aku dgr pertandingan tu.
Seman: Gila ko Don. Hadiah RM250000 tu. Sekali menang bleh angkat 3series tu.
Saedon: Camne gaya pertandingan nye?
Seman: Ala, senang je. Ko pam la byk2 kat stesen myk tu. Nanti dorg umumkan pemenang mingguan dag bulanan.
Saedon: Ko dah try ke?
Seman: Tu la yg aku bengang ni. Aku tiap2 hari singgah pam kat stesen myk tu. Tak gak menang2.
Saedon: Tiap2 hari??? Byk lak duit ko. Dah bape byk bajet ko hbs kat situ.
Seman: Setakat ni takde lak kuar duit. Takkan la pam angin pon kena byr.
Saedon: Memang padan la ko tak menang. Org pam myk, bukan pam angin. Bodoh!
Seman: La yeke??? Patut la tak menang2. Aku ingatkan pam angin. Habis tilam angin dgn kolam mandi anak aku pam kat situ. Siap suruh anak2 aku pam tayar beskal dorg tiap2 kali balik sekolah. Hahahaha....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails