Friday, December 4, 2009

RTW9: To Go Or Not To Go



Last aku lepak Rock The World masa edisi ke-7. Pastu dah hilang rasa keterujaan aku nak usha band2 yg kononnya indie perform. Kali ni tak tau lagi. Rasa macam kurang menarik kot.

Yg menarik aku band2 otai lama. Zaman2 masa sekolah aku, lagu2 dorg la yg jadi runut bunyi hidup aku. Zaman2 band Children of Dumex aku dulu. Masa aku kat MRSM Balik Pulau, tiap2 pagi bgn, tak sabar rasanye nak tggu waktu ptg. Bleh jam dgn member2 aku. Hahahaha....

RTW9 yg aku rasa menarik ialah BlindTribe, Pretty Ugly, Y2K, Saturnine, 7 Collar T-Shirt dgn Love Me Butch je kot. Tak ramai otai2 kali ni.

Aku ingat lagi masa aku buat keje cashier kat Giant, ada sorang customer tu aku mcm kenal. Time dia nak byr, aku tgk nama dia kat kad kredit sah mmg aku kenal. Izmir, bassist Subculture. Aku trus la sapa takde gig ke bang. Dari muka ketat, trus dia senyum. Bual macam nak rak dgn aku sdgkan baru je kenal. Haha...
Yg tak tahan tu siap hulur salam masa dia nak gerak. Macam aku lak artis. Hahaha.

Nak pegi tak RTW9 nanti????

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails