Tuesday, June 2, 2009

Menyusuri Jalan TAR

Hajat asal ke Jalan Tunku Abdul Rahman untuk membeli baju untuk Cik Fara pakai untuk kenduri di Kelantan nanti. Dekat 2jam jalan, baru dapat sepasang baju kebaya. Fuh, penat!

Kat pasar Jalan TAR, ada pelbagai barangan yg dijual. Dari makanan, pakaian, buah2an, sehinggalah ke barangan kraftangan. Orgnye pon pelbagai, mat saleh pon ramai. Terliur aku tgk nasi dagang, tapi nasi baik tak beli, sebab malam itu, nasi dagang datang sendiri kat aku. Haha. Ada org kasi.

Barangan permainan dan alat tulis yg akan membuatkan ibu bapa garu kepala apabila anaknya merengek minta dibelikan.


Yg ni menarik. Ala2 Lego, tapi boleh gerak dgn kuasa bateri. Aku pon terminat. Hahaha.

Yg ni untuk sumber rujukan.


Sekarang ni aku tgk, ramai budak2 dok pakai baju yg bercetak macam ni. Aku pon tak paham ape yg cun sgt baju camni. Siap boleh tulis pantun atau sajak lagi kat baju.

Betulke ape yg tertulis kat baju tu??? Hahaha.

Teringat adik aku yg umur 5tahun tu. Kalau tgk belon ni kat pasar, dia diam je tak mintak. Tapi mata dok perati belon. Hahaha.



Suasana di Jalan Tunku Abdul Rahman

Sebelah malam, tgk bola lak. Chelsea menang beb!!!
Hahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails