Saturday, May 1, 2010

Bila Beruk Berkata-Kata Seperti Cikgu Kaunselor


Aku xkan ckp pasal org lain kalau org xkacau psl hidup aku. Jadi tak payah berlagak malaikat. Kaki aku mmg dah kat tanah. Aku tak perlu nasihat sape2. Aku ada mak ayah. Sama macam Fara.

Usaha murni yg macam pukimak tu tak payah nak bangga. Usaha beruk hanya buat aku dgn Fara mulai meluat dgn org yg ntahape2 menyibuk pasal diri aku.

So, mind your own life. Setelkan hidup ko dulu. Tak payah jadi mcm USA. Semua dia nak conquer. Dah bertambah hate list aku. Thanx a lot.

Lagi satu, nasihat murni ko tak perlu ikot alam maya la rasanye. Depan2 kalo berani. Oppppssss.... Dah nama pon belajar IT. Gunakan kepakaran. Melayu macam ni la yg boleh berjaya. Tahniah.

3 comments:

Sharinginfoz said...

bak kata org jangan kacau sarang tebuan kan...

Siapa Tengah Tengok Blog Anda Sekarang

jon azizul said...

betul. ada org yg bajet pro tp cara dia tu x matang langsung. dan bila salah tak mau mntk maaf sebab ego. xsuka org kutuk diri sendiri tp kutuk org boleh lak. lebih sudu dari kuah.

jon azizul said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails