Thursday, March 19, 2009

AF tu ape?

Aku tak pernah tgk AF. Kalu tgk pon sbb aku tertengok siaran ulangan kat rumah org.

Ada org cakap budak2 AF kali ni tak best. Tak pandai perform atau nyanyi.

Tapi jgn risau la. Seburuk mana pon mutu nyanyian diorang, mesti ada pemenang. Percaya lah.

Tu la org Malaysia. Kalau dah tak best, tak payah la undi. Buang duit.

Jom kita tgk kutipan sms AF nanti. Bandingkan dgn kutipan sms untuk Bantuan GAZA.
Agak2 nye, kutipan mana yang lebih tinggi?

Dalam AF, ada yang pandai shuffle tak??? Kalau ada, kemungkinan untuk menang lagi tinggi. Budak shuffle mesti undi.

Haha.

2 comments:

Farfar said...

dalam akademi tuh ada kamera kan...kan dorang selalu becakap dengan kamera tuh. pastuh, tgk kamera, shuffle. ntahpape.
*kantoi aku tgk, tapi aku tengok sebab nak kutuk. aku nyanyi lagi sedap, kan jon?hahahahah*

jon azizul said...

Betul betul betul

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails