Monday, April 20, 2009

The Way We Jam

Dalam tempoh 4 hari, 5kali aku kena road block.

Yg paling best, 3 kali tempat yg sama waktu yg sama oleh agensi yg sama.

Tau tak MRR2 kenderaan tak pernah lengang??? Yg pegi buat awal2 pukul 930mlm tu nape???
Jam dari simpang LDP masuk ke MRR2. Road block tu buat dekat dgn Bulatan Batu Caves. Bodoh ke ape??? Perjalanan yg kurang 20minit aku kena sejam lebih. Terima kasih sebab berjaya membuang masa aku kat jalan.

Kalau nak buat road block, buat la. Ni tahan aku pon tak. Bukan setakat aku, kereta lain pon tak tahan. Tahan moto je. Yg seksa org lain la, jam bukan main jauh. Buang masa!!!!!!!!!!!!!

Mesra.Cepat.Bodoh.

Teringat lagu KRU. Tapi bukan ttg jam kat jalan. The Way We Jam.

Pastu tadi teringat lagu Rage Against The Machine. Fuck Tha Police.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails