Wednesday, May 27, 2009

'Soundtrack 6th Anniversary'


Wah. Tak sangka masa begitu cepat berlalu. Dah 6tahun rupanya. Tapi perasaan masih tetap sama. Jiwang lak rasanya. Hahaha.

Tadi, sambut ulangtahun ala2 kadar je. Biasa lah. Kami memang jenis yg sederhana. Cuma makan malam di Restoran Sari Ratu. Dapat rasa masakan Padang lagi. Dgn es teler, ayam 'pop', kerabu, paru goreng, dan jus durian sebab es pokat tak ada lak hari ni. Kecewa betul aku.

Pastu jln2 kat The Curve. Beli baju. Haha. Tu je la yg mampu. Tak mampu nak makan kat tempat2 yg lebih eksklusif. Tahun depan dan tahun2 yg mendatang diharapkan semoga terus berkekalan. (Mutah dah sampai kat anak tekak sebab aku tak penah tulis jiwang2 camni. Telan balik).

Aku tanya Farazura. Lagu apa yg menjadi runut bunyi sepanjang 6tahun aku dgn dia. Dia pon tak ingat sangat. Saje uji dia sedangkan ni kat bawah2 ni antara lagu yg menjadi siulan kedamaian aku dgn dia. Haha. Aku pon tak ingat yg lain. Tapi nanti aku kemaskini lagi.

1) Atilia - Selalu Denganmu.

Baru je lagu ni jadi lagu pilihan. Sebab baru ada album Atilia. Jazz weh. Walaupun lagu ni asalnya dinyanyikan oleh penyanyi Jazz Indonesia, Tompi, tapi tetap sedap kalo dijadikan lagu untuk pasangan kalian. Hahahahaha....


2) Siti Sarah - Ke Hujung Dunia

Kenapa lagu ni ye? Sebab lagu ni aku terdengar di atas bas waktu 'outing' kami ke Melaka ketika di KMJ dulu....

3) Gigi - Perihal Cinta

Biasa la. Kitorang memang minat Gigi. Lagu ni ada lirik yg amat mendalam. Ringkas tapi mesej terhadap kekasihnya sampai. Betul tak???

4) Siti Nurhaliza - Untuk Selamanya

Mula2 aku tak faham lagu ni. macam pelik susunan ceritanya. Tapi lama2 jadi sedap lak. Dapat poskad Laila Isebella beserta lirik lagu ni. Ni kan lagu dalam filem tu.


5) Ruth Sahanaya - Kaulh Segalanya

Terngiang2 lagi kat telinga aku lagu ni Fara nyanyi. (Jangan marah...hahahaha). Dapat kat kad bulanan dahulu liriknya. Lagu tema untuk org2 yg sedang hangat bercinta.

6) Sheila Majid - Aku Cinta Padamu

Ala, biasala lagu ni kan???

Ada banyak lagi lagu2 lain tapi tak dapat cari videonya. Contohnya, Anita Sarawak - Cinta nan Satu dan Nora - Kau tak pernah jauh. Takpe, nanti aku akan usahakan untuk episod kedua.

P/s: Lagu2 ni dia yg nyanyi. Hahahahaha.....

3 comments:

Farfar said...

ada yg nak kene buang baju oxbow ni...

jon azizul said...

ooo... mentang2 dapat banana republic nak buang oxbow org punye....muka kerek siot...hahahaha.....

Farfar said...

mmg kerek pon...haha. tp rugi wo, tak amek gap dengan zara tu...haha. dengan baju gay ko suka tu. next time...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails