Thursday, January 7, 2010

Beb, sape ciplak sape nih?

Sori la bro. Aiseh men, gua nak post pasal cite Indie ni kena la tulis camni. Lu xpuas ati apsal? Chill la beb. Anyway, sok mlm kat Astro Ria ada cite Indie beb. Tajuk nye INDIE YEH YEH. Cite pasal bapak mamat ni giler minat Pop Yeh Yeh. Anak dia lak lyn muzik Indie beb. Nak dijadikan citer dorg ni bley lak xde gitaris pastu bapak dia join la. Gua mcm nak tgk beb, ada artis pujaan gua. Harun Salim Bachik beb. Lu apahal. Sukati la gua minat dia. Dia rock pe. Jgn lupa beb tgk taw. Support la local scene skit.



Tiba2 aku teringat lak filem 'The Rocker'. Dah tentu la filem ni filem Hollywood. Filem ni mengisahkan seorang pemain deram, Encik Robert Fishman yg telah dibuang oleh kumpulan muziknya pada tahun 80an lalu mendapat nafas baru setelah mendapati kumpulan muzik anak saudara nya tidak mempunyai pemain deram yg tetap. Cerita ni dah ditayangkan pada tahun 2008.



Jadi kesimpulannya, adakah drama Indie Yeh Yeh mengadaptasi idea dari filem The Rocker ataupun perkara ini terjadi secara kebetulan sahaja? Apapun, lyn je la citer tu malam sok. Chow!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails