Saturday, January 2, 2010

Tahun Baru

Kenapa org kecoh sgt bila tahun baru??? Aku rasa xde benda yg berubah pon. Lps hari ni, esok pon sama gak. Hari-hari benda sama. Hari-hari sama. Takde beza pon antara hari Isnin dgn Jumaat. Tiap2 hari ada matahari. Kena mkn. Kena jln. Jadi aku tak paham la nape org sgt beria sambut tahun baru.

Tahun 2009, matahari mcm biasa je. Siang dulu baru mlm. Tahun 2010, pon sama. Takde lak cahaya matahari kaler hijau. Xde beza pon tahun 2010 dgn 2009. Lain la kalo tahun 2010 bgn pagi je dpn pintu dah ada set lunch.

Penah camne nak bezakan hari ni dgn hari lain? Contohnye Isnin dan Selasa. Bagi aku sama je. Takde beza. Yg membuat kan hari-hari berbeza cuma rancangan tv je. Hahaha. Bygkan kat dunia ni takde kalendar. Camne kita nak tau hari ni hari ape. Ntah2 dah masuk tahun 2011 pon tak perasan.

Ape la aku merapu ni. Aku ngantuk sebenarnye. hahaha.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails