Saturday, January 30, 2010

Onitsuka Tiger : The Return


Intro je tu... hahaha

Eh, beg ape ni??? Ada gmbr badak sumbu lak tu. Musykil ni...

Laaaa... ada kotak lak kat dalam beg tu rupanye. Cuba buka kotak tu nengok ape ada dlm nye...
Uiksss...Macam ada mayat bayi kena buang je ni. Berbalut2 je tu. Cuba buang balutnye tu...
Wow... Onitsuka Tiger rupanye. Wah, sape lak yg tertinggal ni. Rugi betul la mamat tu. Hahahaha...

Wah...smart gak kasut ni. Hahaha. macam poyo je post kali ni. Lantak aku la. Ada aku kesah???? hahahaha.

Semalam hari yg ceria. Macam hari Ribena. Hahaha. Aku dah beli kasut yg aku nak saaaannnnggggaaattttt2 kat Ecko Unlimited, One Utama. Sebenarnye, tak rancang pon nak beli semalam. Tapi tiba2 dah offer 50% dari harga asal lagi mau tunggu.

Aku dah usha kasut ni masa Ecko buat promotion kat Bargain Corner bulan Oktober tahun lepas. Tapi masa tu aku tak sempat beli. Dan skrg aku dah caye, kalau betul jodoh dan rezeki kita, takkan kemana. Aku hampir nangis masa tak dapat kasut ni dulu, sebab cun sgt. Hahaha. Dah redha pun kalau x dpt. Tapi semalam akhirnya dia jadi milikku.

Harga asal RM429. Dapat 50% kira sendiri. Lagi pun aku dgn Cik Fara bukannye jenis org yg kejar new arrival. Modus operandi kitorang senang je. Tunggu ada offer. Terus amik. Terbaik la tag team kami ni.

Aku akan pastikan bini aku nanti pon ada Tiger. Anak2 aku pon akan pakai Tiger. Cucu2 aku pon. Hahaha.

Jom usha lagi Onitsuka Tiger Seck Lo ni....



Yg ni still avaiable kat Add - On One Utama. Harga RM429. No offer ok? Hahaha. Rugi2.



Letak gambar kasut dah la kot. Kang letak gambar aku memalukan diri sendiri je. Muka ceria habis. Haha. Macam budak2 dapat mainan je.

Semalam hari ape???

Hari yg ceria!!!!

p/s: credit to cik Fara

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails